Śniadanie do pracy.

Każdy wie, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Każdy to wie, ale wielu go pomija. Wolimy zjeść pączka czy rogalika w drodze do szkoły i pracy… a później bolą nas brzuchy, głowa…i tak dzień w dzień.

A co wy na to by nastawić budzik 10 minut wcześniej i mieć czas na zjedzenie śniadania i przygotowania drugiego śniadania do pracy ? Wiem, wiem wydaje się to zadaniem niewykonalnym… bo jak tu zrezygnować z 10 minut w ciepłym łóżku, szczególnie zimą. Idzie wiosna, więc to dobry czas na zmiany, a tym wpisem zaczynam cykl śniadań do pracy. Będą to dania, które można zapakować do torebki i zjeść szybciutko w pracy, a tym samym nie będą już nas kusiły ciasteczka, chipsy czy inne „smakołyki”.
Na początek, bardzo szybciutki w przygotowaniu jogurt z owocami i otrębami – zdecydowanie jest to jeden z moich ulubionych przepisów na drugie śniadanie do pracy.
A wy jecie drugie śniadanie ?
jogurt z owocami
Jogurt z owocami, otrębami i pestkami dyni

 Jogurt z owocami

Składniki:
 
– opakowanie jogurtu naturalnego ( bez cukru )
– garść świeżych owoców ( maliny, jagody, truskawki, brzoskwinia, ananas…cokolwiek macie i cokolwiek lubicie )
– dwie łyżki otrębów,
– łyżeczka pestek dyni,
– łyżeczka miodu
Wszystkie składniki mieszamy w pojemniku, który zabierzemy do pracy. Pamiętajcie, że najlepsze są te szklane ( wiem, wiem że są ciężki i dodają niezbędnego ciężaru do już i tak ciężkich torebek, ale te plastikowe trzeba wymieniać dosyć często, a szklane służą na dłużej ).
I pamiętajcie, że możecie nas też znaleźć na Pinterest !

magda

  • Ja sie absolutnie zgadzam, bez śniadania z domu nie wyjdę, nawet gdybym miała je jeść o 6 rano :))

  • pyszne zdrowe jedzonko! 🙂